Uusi Porsche Macan 2024 on täynnä teknisiä hienouksia. Katsotaanpa tarkemmin, mitä tämä sähköinen tehopakkaus pitää sisällään.
Macan 4:ssä on kestomagneettimoottori taka-akselilla, kun taas Turbo-mallissa on kestomagneettimoottorit sekä etu- että taka-akselilla. Macan 4 tuottaa tehoa 250 kW (340 hv), hetkellisesti 265 kW (360 hv), kun taas Macan Turbo tarjoaa huimat 330 kW (448 hv), hetkellisesti jopa 380 kW (516 hv). Vääntömomentti on myös vaikuttava: Macan 4:ssä 563 Nm ja Turbo-mallissa peräti 820 Nm. WLTP-kulutus on Macan 4:llä 17,0–19,8 kWh / 100 km ja Turbo-mallilla 17,6–20,7 kWh / 100 km. Toimintamatka sähköllä (WLTP-yhdistetty) on Macan 4:llä 536–641 km ja Turbo-mallilla 512–606 km. Molemmissa malleissa on neliveto. Akkutyyppi on litiumioni (NMC). Kiihtyvyys 0–100 km/h on Macan 4:llä 5,2 sekuntia ja huippunopeus 220 km/h.
Mittojen osalta Macan on 4 784 mm pitkä, 1 938 mm leveä ja 1 622 mm korkea. Akseliväli on 2 893 mm. Tavaratilaa on 540–1 348 litraa takaistuimet taitettuna, ja lisäksi edessä on 84 litran etutavaratila. Omamassa on 2 330 kg ja perävaunumassa 2 000 / 750 kg. Autossa on 12 moduulista koostuva ajoakku, jonka kokonaiskapasiteetti on 100 kWh, josta käytettävissä on 95 kWh. Macan hyödyntää 800 voltin sähköarkkitehtuuria, joka mahdollistaa parhaimmillaan 270 kW:n lataustehon. Asiointilataus tapahtuu kolmivaiheisesti 11 kW:n teholla.